تصفیه آب و فاضلاب

فیلتر کارتریج Absolute

فیلتر کارتریج های  absolute  ساخت شده از چند لایه حرارت دیده به هم بافته شده که دارای تاییدیه مرکز  FDA  به دلیل ساختار پلی پروپیلنی خالص خود و نداشتن مواد سیلیکونی و غیر فومی، دارا می باشد. همچنین مناسب جهت استفاده در صنایع غذایی و دارای کاربرد در رنج وسیعی از فرایندهای سیالی می باشد.
فیلتر کارتریج های  absolute  با دو برابر مقاومت و دو برابر تعداد لایه ها ی بیشتر و همچنین دانسیته بالای هر کارتریج دارای طول عمری 2-8 برابر فیلترهای متداول می باشد.
لایه های درونی فیلتر های  absolute  ساختاری سه بعدی و چگالتر ( یک گرید بیشتر از فیلتر های معمولی در همان میکروناژ) و بافته شده از فیبرهای حرارت دیده می باشد. لایه های خارجی دارای فیبرهای با دانسیته درجه بندی شده ، غیر منسوج و حرارت دیده هستند و به عنوان پیش فیلتر عمل می کنند.
با عمل حذف ذرات درشتر در لایه های خارجی بارآلاینده ها در لایه های داخلی کاهش می یابد و فضای بیشتری برای عبور جریان های داخلی ایجاد می شود. بنابراین افت فشار بسیار کمتر  و افزایش طول عمر فیلتر را سبب می شود.
باندهای  فیلتر های  absolute  به صورت حرارتی و بدون استفاده از سورفکتنت ، باندر ها و مواد چسبی بسته شده اند، بنابر این نتایج فیلتراسیون بهتری را ایجاد می کنند و نیاز به سیرکیلاسیون جهت شفاف سازی محصول را از بین می برند.
شیار های کوچک حرارتی روی سطح فیلتر سبب بالا رفتن مقاومت سطح فیلتر، توزیع یکنواخت آب، افت فشار کمتر، و طولانی شدن عمر فیلتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *