پروژه ها

تصفیه آب در صنایع چوب و کاغذ

یکی از عمده ترکیبات مورد استفاده در صنایع چوب و همچنین فرآوری و تولید کاغذ، آب می باشد. توجه به کیفیت آب در این صنعت به طور مستقیم در کیفیت محصول تولیدی دارد. از طرف دیگر با توجه به کمبود آب در کشور که براثر پدیده خشکسالی و برنامه ریزی نامناسب در مدیریت منابع آبی بوجود آمده است، سطح آبهای زیرزمینی به شدت پایین رفته و همراه با آن املاح محلول در آب نیز افزایش یافته است.

بنابراین لازم است تا برای تولید آب با کیفیت از دستگاه های آب شیرین کن استفاده نمود. از طرف دیگر بخش عمده ی آب در این صنعت به پساب تبدیل می شود که با بهره گیری از سیستمهای تصفیه پساب و تصفیه تکمیلی پساب، بیش از ۹۰ درصد پساب را به چرخه تولید بازگرداند که این موضوع در شرایط فعلی و بحران کم آبی بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

علاوه براین از نظر اقتصادی نیز می تواند در میان مدت و بلند مدت، منافعی را برای این صنعت به همراه داشته باشد.

شرکت توربو صنعت با بیش از دو دهه تجربه درزمینه طراحی و ساخت دستگاه‌های تصفیه آب و سیستم‌های تصفیه فاضلاب و تأمین تجهیزات، تأمین مواد شیمیایی، با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب و متخصص، آماده ارائه خدمات فنی و مهندسی در ارتباط با سیستم‌های آب شیرین کن و همچنین تصفیه پساب جهت استفاده مجدد (و نه تخلیه به محیط‌ زیست)، همگام با فن‌آوری‌های نوین در دنیا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *